środa, 3 sierpnia 2011

Wartość dodana rok do roku.

Myślałem, że nikt już tutaj nie zagląda, ale ostatnio pojawił się komentarz, z którego wynika, że jednak tak. W komentarzu zostałem poproszony o zdjęcia domu z tego roku, zwłaszcza podjazdu i schodków wejściowych. Niestety taras i schodki wejściowe na razie jeszcze są w planach, podobnie jak podmurówka i przypory. Udało się nam zrobić podjazd i wejście do domu. Aktualnie też buduję drewutnię i dodatkowy składzik na narzędzia. Nasze podwórko wygląda tak:




8 komentarzy:

Sabinka pisze...

No nareszcie! Oczywiście ze tu ktoś zagląda i czeka ciągle aż będzie coś nowego, coś inspirującego dla nowobudujących;)Pięknie się u Was zmienia. Proszę o ciąg dalszy

Anonimowy pisze...

Ja też tu często zagladam ;)
Muszę przyznać ,że z zazdrością patrzyłam na Waszą Bellę kiedy moja była zawsze sporo w tyle.Teraz też bardzo spodobało mi rozwiązania chodnika przed domem-super-chyba od Was ściągnę pomysł-troszkę zmodernizuję projekt pod moje potrzeby ;) Jesli nie byłoby to wielkim problemem to prosiłabym o wstawienie zjęcia zrobionego w nocy z włączonym oświetleniem przy alejce. Pewnie robi wrażenie ??? :) Dziękuję i życzę powodzenia :)

Anonimowy pisze...

Oj sporo osob zaglada, ja kliknelam ostatnim tchneiniem nadziei ze cos nowego bedzie i sie nie zawiodlam :)

Robert pisze...

Witajcie.

W okolicach weekendu postaram się wrzucić zdjęcie wieczorne alejki ;)

Robert

Anonimowy pisze...

Bardzo podoba mi się i dojście do domku i drewutnia. A propos drewutni...taka własnie pasowałaby do mojej działki. Więc mam pytanie: skąd projekt i jaki koszt ?

Robert pisze...

Cześć.

Projekt zrobiłem sam. Całkowity koszt aktualnego stanu (muszę wrzucić świeższe zdjęcia) to coś koło 6000zł. Niestety.

Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

No to gratuluję pomysłu i wykonania, naprawdę wygląda świetnie. Powodzenia w dalszych pracach

Anonimowy pisze...

Mam jeszcze pytanie o wymiary tej drewutni?