piątek, 2 października 2009

O ku..chnia!

W domu kolejny tydzień mało znaczących zmian. Natłok zajęć zawodowych sprawił, że sprawy domu odsunęły się nieco na plan dalszy. WC na dole ma założone światło i umywalkę. Poza tym przygotowałem parapet do zamontowania w kuchni. Oczywiście montaż kuchni w terminie przewidywanym wcześniej byłby chlubnym wyjątkiem pośród większości naszych doświadczeń z budowlańcami i monterami. Ale "na szczęście" i ta ekipa postanowiła nie za bardzo odstawać od reszty i skręcanie mebelków dokonywane jest w momencie gdy piszę niniejsze literki (czyli jakieś 3 dni później). Miałem chociaż nadzieję, że uda mi się przygotować parapet do kuchni i go zamontować przed mebelkami. Udało mi się jedynie go przygotować (przyciąć i polakierować) do montażu w późniejszym terminie. Tak jak obiecałem zdjęcia wrzucę po zmianach w obu opisywanych pomieszczeniach. Czyli wychodzi na to, że w poniedziałek ;)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

WITAM.
MAM PYTANIE O KOSZT TYNKOW.CHODZI MI O TO ILE JEST METROW SCIAN DO TYNKOWANIA NO I ILE PLACILISCIE ZA m2.pozdrawiam
GUGX