niedziela, 17 maja 2009

Stelaże

Po przerwie wracamy do prac na budowie. Weekend spędziliśmy na przykręcaniu profili stalowych w pokoju córeczki. Wydawało się nam, że skończymy to dzisiaj, ale trudności obiektywne, które co i rusz napotykaliśmy skutecznie nam to uniemożliwiły. Postaramy się to dokończyć w ciągu tygodnia, chociaż w tym pomieszczeniu musimy jeszcze dorobić kawałek ścianki pomiędzy pokojem a garderobą. W tygodniu swoje prace mają rozpocząć kolesie od elewacji zewnętrznej. Jak skończą to nasz domek będzie śliczny :)

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

witam mam pytanie co do drzwi ladnie sie prezentuja mozecie podac firme i koszt drzwi wejsciowych i do pomieszczenia gosp.jeszcze jedno ile was kosztowal material na inst. elektryczna?
powodzenia w wykanczaniu.
pozdrawiam Gugx

Robert pisze...

Witaj,

właśnie, pamiętałem, że gdzieś napisałeś komentarz o drzwiach, ale umknęło mi pod którym postem, a nie za bardzo chciało mi się przeszukiwać komentarze pod poszczególnymi postami ;) Drzwi, o które pytasz, to model TT firmy Gerda. Były w jakiejś promocji i z montażem wydaliśmy na nie coś koło 1000zł. Jeśli chodzi o instalacje elektryczne to moje zapiski opiewają na 3500zł, ale mamy w tym kilkanaście nadmiarowych gniazdek (elektryk jakoś nie chciał policzyć ile jakich gniazdek będę potrzebował, a ja nie widziałem różnicy pomiędzy gniazdkiem pojedynczym a takimi montowanymi w ramkach po 2 lub 3 sztuki ;) ).

Pozdrawiam,
Robert

Robert pisze...

Jeśli chodzi o drzwi wejściowe to są to drzwi firmy CAL model 220. Koszt razem z naświetlem to coś koło 6500zł.

Pozdrawiam,
Robert

Anonimowy pisze...

witam.
dzieki bardzo za podanie kosztow.
powodzenia w bydowaniu.
pozdrawiam Gugx

Piotr pisze...

Skoro o prądzie, to mam pytanie. Jak energetyka podłącza prąd na budowę, to instaluje swoją skrzynkę? Czy trzeba zanabyć metodą kupna swoją skrzynkę?

Robert pisze...

Witaj,

że tak powiem własność i zainteresowanie energetyki kończy się na liczniku ;) Albo nawet na zabezpieczeniu przedlicznikowym. Czyli słusznie podejrzewasz, że skrzyneczkę, łącznie z zabezpieczeniami i kablem (takim fest) musisz zorganizować we własnym zakresie. Potwierdzam też, że jednym ze sposobów może być zakup ;) BTW. Od wczoraj mam do odsprzedania kompletną skrzyneczkę 4x230V/16A + 2*380V (bodajże 5-bolcowe 32A) z "bezpiecznikami" i kablem do zakopania.

Pozdrawiam,
Robert

Piotr pisze...

A moglbym prosic o kontakt?
piotr@cswl.mil.pl