piątek, 31 lipca 2009

I jeszcze więcej pyłu.

Prace nad wyrównywaniem ścian gładzią nadal trwają. Dół jest praktycznie wygładziowany, ale to tylko dzięki fachowcom od pacy i płótna ściernego ;) Na górze front prac mozolnie, aczkolwiek systematycznie zmierza naprzód. W weekend powinniśmy mieć pomalowany przynajmniej raz pokój dziecka i wygładziowany do połowy przedpokój. Niestety, z powodu braku stosownych rusztowań, drabin i innych zdolności lewitacyjnych, musimy prace w przedpokoju podzielić na dwie części: od góry do dziur w ścianach, które służą do włożenia podpory rusztowań zastępczych i od dziur w dół, którą to część jesteśmy w stanie zrobić ze schodów. Jutro też przywieziemy kafelki do łazienki na górze (na dół już mamy) i do kuchni. W ostatnich dniach udało mi się też zakryć toaletę na dole sufitem. Niestety zdjęć na razie nie ma, bo jak kończymy pracę to już jest ciemno, a zaraz po przyjeździe ostro startujemy z pracami. Dzisiaj też na naszej działce rozpanoszyła się koparko-ładowarka. Jej największym marzeniem było wyrównanie terenu wokół domu i wykopanie dziury na studnię do deszczówki. I to marzenie szczęśliwie spełniła. Zupełnie przypadkiem dostarczyło to sporo radości również nam. Teraz widać, że na skoszenie trawy będzie trzeba zarezerwować trochę czasu :) Fotki po weekendzie ;)

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

witaj
dzięki za możliwość obejrzenia belli
czy w środę możemy wpaść zobaczyć wasz domek,czy lepiej w sobotę?i o której godzinie
pozdrawiam andrzej

Robert pisze...

Hej,

lepiej w sobotę ;)

Pozdrawiam,
Robert

Anonimowy pisze...

mam nietypowe pytanko chodzi mi o miejsce nad garazem koło kukułki,o to czesc dachu wsparto tym słu[kim drewnianem tylko ze po drugiej stronie blizej drzwi wejsciowych chodzi mi o to czy jak robiliscie najpierw dach ,nie ocieplenie to czy zostawialiscie tam wneke zeby włozyc styropian czy ciagneliscie dach az do samej sciany bo na zdjeciach nie moge dokładnie zobaczyc, i zostawialiscie np 12 cm zeby wsunac styropian

Anonimowy pisze...

chodzi mi o ten kawałek ktory musieliscie z niego pozniej zdjac dachowke troche i wyznac chyba by zmiescic styropian, z maja zdjecia chyba,

Robert pisze...

Witaj.

Nic nie musieliśmy wyrzynać. Grubość ściany w projekcie to 36cm i dla takiej grubości konstrukcja dachu jest zrobiona w naszym przypadku. Przy zastosowaniu porothermu 24 została naturalnie przerwa 12cm, w którą spokojnie wszedł styro. Co prawda cały nasz dom jest obklejony styropianem 15cm, ale wykusz i właśnie to miejsce ma styropian chudszy. Generalnie jeszcze nie widziałem, żeby ktoś robił konstrukcję dachu tak, żeby musiał podcinać potem styropian albo samą konstrukcję. Bo to nielogiczne i niezgodne ze sztuką budowlaną. Mam nadzieję że wyjaśniłem.
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

ja buduje z 30 i ocieplam 16 centymetrów wiec mi tak nie wyjdzie:) wiec chyba przytne deski 16 centymetrów w tym miejscu by zmiescic ten styropian elegancko,tak pytałem bo na zdjeciach za dobrze nie widziałem dzieki

Anonimowy pisze...

prosimy o obiecane zdjęcia